Page 1 of 3  »

paulhalder:

It’s so quiet here
And I feel so cold
This house no longer
Feels like home

(via crazyfruittt)



I looooooooooooove Me some Dean <3 <3

Dean Winchester appreciation post


 

(via keychainqueen)


tagged as: #padackles

Please? I’m bored and no one is talking on tinychat so please?! 

1:The last person you kissed screams they love you, you say... : I love You too. I mean.. I kissed them for a reason right?
2:Did you get to sleep in today? haha noooo
3:You never know what you got until you lose it? So very true
4:Do you have siblings? 4 of them
5:How many kids do you want? 2
6:Who was the last person you held hands with? I dont remember
7:Did you stand on your tippy-toes for your last kiss? yes
8:Do you think if you died, the last person you kissed would care? No
9:Last person to talk on the phone? Zachary - my ex
10:Did anyone watch you the last time you kissed someone? nope
11:When’s your birthday? January!!!
12:Remember the first time you kissed the last person you kissed? Yes
13:What kind of phone do you have? Galaxy S
14:Are you wearing jeans, shorts, sweatpants, or pajama pants? Pajama pants
15:Are you a different person now than you were 5 years ago? Totally
16:What were you doing at 4 am? Sleeping <3
17:Would you rather write a paper or give a speech? write a paper
18:Are you lying to yourself about something? i dont think so
19:Last night you felt…? tired
20:What’s something you cannot wait for? October baby!! VAMPIRE DIARIES!
21:Ever told your parents you were going somewhere but when somewhere different? lol yeah
22:How many hours of sleep did you get last night? 8 i think
23:Are you a morning or night person? not always
24:What did you get your last bruise from? who knows! im a clutz
25:Do you reply to all of your texts? yeah
26:Your phone is ringing. It’s the person you fell hardest for. What do you do? Say Hey
27:Did your last kiss take place in/on a bed? yes
28:Anyone you would like to get things straight with? nah
29:How many months until your birthday?six
30:Favorite thing to eat with peanut butter? Jelly and bread lol
31:Did you like this past summer? It is summer and its boring
32:What were you doing before you got on the computer? working and after that, at my moms, and after that. in the car on the way home
33:Your ex is sitting next to you, with their new partner. What do you do? Make conversation?
34:What is the last thing you said out loud? I cant read it. It's too small and I need glasses. (lol no joke)
35:Your mood summed into one word? sleepy
36:Are you doing anything else besides taking this survey? watching wrestling and talking to Terra :)
37:What are your initials? AEK
38:Are you a happy person? Yeppppers
39:Do you still talk to the person you liked 4 months ago? Rarely
40:Where do you want to live when your older? In a home. In this state. idk
41:Have you had your birthday this year? Yeahhhh
42:What did you do yesterday? woooork
43:What will you be doing tomorrow? babysitting :(
44:How late did you stay up last night? one am.
45:Is there anyone you would do anything for? Any of my friends i would Yeah
46:Is it hard to make you laugh? Nooo
47:Do you believe ex’s can be just friends? Sure :)
48:Do you think any of your exes will eventually want to be with you again? No. They've all moved on
49:How many people have you had feelings for in the year of 2012? 2
50:Do you wish your ex was dead? NO
51:Have you ever dyed your hair? Yes
52:Would ever take back someone that cheated? no
53:Was New Year’s Even enjoyable? no
54:Bet you’re missing someone right now? Yeah.
55:How would your parents react if you got a tattoo? they like my tattoo
56:Sleep on your back or stomach? side
57:If you could move away, no questions asked, where would it be ? Somewhere warm
58:What would you change about your life right now? Lose weight
59:Has anything upset you in the past week? work
60:Are you on the phone? nope :)
61:Today, would you rather go forward a week or back? dont matter
62:Would you take $40,000 or a brand new car? the money
63:Have you ever talked to someone when they were high? Sadly yes
64:Ever cried while you were on the phone with someone? Yes
65:Have you ever copied someone elses homework? no
66:Are you the type of person who liks to be out or at home? both
67:Do you automatically check your phone when you wake up? yes. I need to know what time it is!
68:Have you ever stayed up all night on the phone? only till 5 an
69:Could you use some sleep right now? YESS
70:Are you going to have a baby by the time you’re 18? I had one at 17
71:Does it bother you when someone hides things from you? YES
72:What’s your favorite color? PINK and Green
73:Have you ever slept in the same room with someone you liked? Yeah
74:Have you ever been looking for something and it was already in your hand? LOL YES
75:Do you get annoyed easily? yes
76:If someone liked you, would you want them to tell you? of course
77:Do you have a person of the opposite sex that you can tell everything to? Yes
78:Does anyone call you babe? Nope not for a few Months now
79:How many people of the opposite sex do you fully trust? none
80:What do you prefer, relationship or one night stand? relationship
81:What color hoodie did you wear last? I'm wearing a Black "Twilight" hoodie :)
82:Is there someone who meant a lot to you at one point, and isn’t around anymore? Yess

WORD
breakeven-stelena:

spn1dfanfreak:

Stefan could have saved them both… JUST LIKE IN FREAKING TITANIC WHEN THEIR WAS CLEARLY ROOM FOR 2

^^^ HAHAHAHAHAHHA PREACH THAT S***.

WORD

breakeven-stelena:

spn1dfanfreak:

Stefan could have saved them both… JUST LIKE IN FREAKING TITANIC WHEN THEIR WAS CLEARLY ROOM FOR 2

^^^ HAHAHAHAHAHHA PREACH THAT S***.

(Source: mysticonfessions, via keychainqueen)


poke-you-i-wanna-kiss-you-castle:

with your body
 

LOOOL OOOMMMMGGGG I ALLLWAYS SAY THIS. I LOVE IT!

poke-you-i-wanna-kiss-you-castle:

with your body

 

LOOOL OOOMMMMGGGG I ALLLWAYS SAY THIS. I LOVE IT!

(Source: calliope-md, via keychainqueen)



bloodlinesboobs:

The Originals are in desperate need of some anger management classes

lol not only do I AGREE with this.. But… I loved when Damon popped up and said “MISSED ME :P “

(Source: tiesunbreakable, via keychainqueen)


Reblog if your Tumblr picture is actually you. 

padackles27:

… Me and Chad Michael Murray… be jealous.

lol I got her back on this. I was there :P I have proof!  

(Source: wearethedreamcatchers)


This was soooo sad!! It pissed me off that He got a failing grade on it ;(

He studdied so hard (for him) on it. 

(via iwearahalo)


tino-vainamoinen:

redkoolloops:



the first time i saw that part i was a little kid and i think i actually started crying

Ok so I think that I would have to say that the part with the Spider and Frodo. About made me pee myself! I hate spiders sooo much so when I seen this GIANT friggin spider chasing him in a dark cave I had to close my eyes!

tino-vainamoinen:

redkoolloops:

the first time i saw that part i was a little kid and i think i actually started crying

Ok so I think that I would have to say that the part with the Spider and Frodo. About made me pee myself! I hate spiders sooo much so when I seen this GIANT friggin spider chasing him in a dark cave I had to close my eyes!

(Source: dancertotheendoflove, via keychainqueen)